Momentálne som študentkou Gymnázia Jána Adama Raymana, kde som si do štvrtého ročníka zvolila predmety matematika, informatika, fyzika. Predtým som navštevovala Základnú školu Mirka Nešpora 2 v Prešove. Zoštátnicovala som z anglického jazyka na jazykovej škole Plzenská a taktiež sa vzdelávam prostredníctvom rôznych online kurzov, ako môžete vidieť v sekcii PROJEKTY.
1. | 2. | 3. | 4. | 5. | 6. | 7. | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
8:00 - 8:45 | 8:55 - 9:40 | 9:50 - 10:35 | 10:45 - 11:30 | 11:50 - 12:35 | 12:55 - 13:40 | 13:45 - 14:30 | |
Pondelok | ANJ | RJ | MAT | SJL | ZVM | ||
Utorok | RJ | INF | FYZ | TSV | |||
Streda | FYZ | MAT | ANJ | INF | CVM | ||
Štvrtok | SJL | RJ | INF | MAT | FYZ | ||
Piatok | ESI | TSV | ANJ | SEN |
Takto vyzerala moja html stránka pred aktualizáciou. Vytvorila som ju ako školský projekt na hodinu informatiky. Mala jednoduchý farebný dizajn a využila som v nej základy css.
Hru CHYŤ SYR som vytvorila v Mu Editore. Nakreslila som do nej aj vlastné objekty a následne som ju odprezentovala na hodine informatiky. Myš sa šípkami pohybuje po ploche. Úlohou je zjesť čo najviac syra, v časovom limite, ktorý sa postupne skracuje. To komplikujú náhodne vygenerované pasce, ktorým sa musí myš vyhýbať.
Pomocou knižnice turtle som vytvorila klasickú hru Snake. Had sa ovláda šípkami a postupne mu rastie chvost. Nesmie naraziť do svojho tela, pretože hra skončí. Hra ukladá aj najvyššie skóre.
Ďalšia známa hra, ktorú som vytvorila pomocou knižnice turtle je hra Pong. Je to hra pre dvoch hráčov. Jedna strana je ovládaná šípkami a druhá klávesami W a S. Vyhráva hráč, ktorý ako prvý skóruje 10 bodov.
Tento program je stvorený na rozšírenie slovnej zásoby v španielčine. Pracovala som tu s typom súboru csv a knižnicou tkinter.